هود آشپزخانه برند ایلیا استیل
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

ایلیا استیل یکی از کمپانی های سازنده هود در کشور است که با  بیش از  دو دهه فعالیت در حال حاضر به یکی از معروف ترین و مشهور ترین کمپانی های هود ساز تبدیل شده است. هود آشپزخانه برند ایلیا استیل دارای ویژگی های منحصر به فردی است که باعث شده طرفداران این برند بیش از قبل شوند. شما نیز بهتر است ویژگی های هود برند ایلیا استیل را بدانید از این رو ما به شما آن ها را معرفی خواهیم کرد در ادامه با ما همراه باشید.

برای راهنمای رایگان خرید هود آشپزخانه برند ایلیا استیل  با شماره 09194109168 تماس بگیرید

انتخاب هود مناسب آشپزخانه

برای این که بتوانید هود مناسبی بخرید باید به نکاتی قبل و بعد از خرید توجه کنید. نه تنها برای هود بلکه برای هر نوع محصول برقی که تهیه می کنید توجه به یک سری نکات واجب است. اولین نکته برای یک هود خوب این است که مکش مناسبی داشته باشد بدین ترتیب شما  باید مکش هود مورد نظر را با توجه به نیاز خود بسنجید. توجه کنید که هود شما از فیلتر های آلومینیومی برخوردار باشد چرا که شست و شوی آلومینیوم راحت تر است. مورد بعدی این است که سایز هود را باید متناسب با سایز اجاق گاز خود در نظر بگیرید تا دکوراسیون  آشپزخانه شما بهم نخورد.

چرا هود برند ایلیا استیل؟

با خود فکر کردید که ما چرا هود برند ایلیا استیل را به شما معرفی میکنیم؟ به دلیل ویژگی های متعددی که در ساخت این نوع هود وجود دارد. این ویژگی ها به شرح زیر است:

  • قابلیت نصب فیلتر آلومینیومی، ذغالی و الیافی
  • داشتن پروانه از جنس پلاستیک نسوز
  • قدرت مکش ۸۵۰ متر مکعب در ساعت
  • دارای موتور فلزی
  • دارای کم ترین آلودگی سوتی حداکثر ۶۳ دسی بل
  • تنوع رنگ و ابعاد به میزان بالا و بیش از ۲۰ مدل

لیست قیمت هود برند ایلیا استیل

هود آشپزخانه ایلیا استیل با توجه به ایرانی بودن این برند از قیمت کمتری نسبت به سایر هود ها برخوردار است. اما به طور کلی عواملی وجود دارند که لیست  قیمت هود برند ایلیا استیل را تعیین می کنند. اولین عامل جنس : جنس بدنه هود معمولا از استیل و شیشه است که معمولا شیشه به دلیل ظرافت بیشتر گران تر است. عامل دوم ابعاد هود: هود در سایز های متفاوتی تولید می شود و هر چه سایز هود بیشتر باشد موتور پر قدرت تری نیاز دارد و به دنبال ان قیمت هود بیشتر خواهد شد و عواملی مثل رنگ هود، موتور هود و برند و مدل هود نیز روی قیمت تاثیر دارند.

انواع هود آشپزخانه

کمپانی ایلیا استیل فکر همه جا را کرده و برای راحتی کار هم وطنان هود خود را در مدل های متنوعی طراحی کرده است. انواع هود از نظر نوع نصب:

  • هود زیر کابینتی
  • هود تو کار

انواع هود از نظر مدل و طرح:

  • هود شومینه ای
  • هود جزیره ای
  • هود کشویی
  • هود آسانسوری
  • هود مورب

 

هود آشپزخانه زیر کابینتی

هود زیر کابینتی همان طور که از نامش پیداست در زیر کابینت بالای اجاق گاز نصب می شود اما همین امر باعث شده که هود زیر کابینتی هنوز که هنوز است مشتری های خاص خود را داشته باشد چرا که هود زیر کابینتی یکی از قدیمی ترین طرح های هود آشپزخانه است. هود زیر کابینتی به هود کتابی هم مشهور است. برای این مدل هود دو نوع فیلتر الیافی و آلومینیومی در نظر گرفته شده که نوع آلومینیومی آن مناسب تر و قابلیت شست و شو دارد.

هود آشپزخانه تو کار

هود آشپزخانه تو کار از نظر کار کرد با هود مورب یکسان است و به صورت مخفی در کابینت نصب می شود. فیلتر این هود آلومینیوم قابل شست و شو است. معمولا از دو جنس شیشه و استیل و  یا ترکیبی از هر دوی آن ها در ساخت این نوع هود استفاده می شود. این هود فضایی از آشپزخانه اشغال نمی کند و در زیر کابینت نصب می شود.

هود آشپزخانه شومینه ای

هود شومینه ای از جنس استیل و شیشه ساخته شده  و طراحی آن از یک قیف برعکس الگو برداری شده است. هواکش این مدل هود مثل خود هود شومینه ای قابلیت نصب بر روی دیوار و سقف را دارد. البته معمولا این هود بهتر است به سقف نصب شود چون که دکور مدرن تری را به وجود می آورد.

نکات پس از خرید هود ایلیا استیل

پس از خرید هود ایلیا استیل بهتر است که کار نصب را یکی از کارکنان نمایندگی این برند انجام دهد تا گارانتی این محصول فعال شود. شما با خرید اینترنتی خود از فروشگاه کالا ۱۱۸ این محصول را با بسته بندی اورجینال درب منزل دریافت خواهید کرد از طرفی می‌ توانید هزینه را نیز درب منزل پرداخت کنید.

از کجا هود ایلیا استیل مناسب بخریم؟

از کجا هود ایلیا استیل مناسب بخریم؟ خرید هود ایلیا استیل از نمایندگی ها و سایر فروشگاه ها امکان‌ پذیر است اما به شرط آن که معتبر باشد. برای خرید اینترنتی هم سایت کالا ۱۱۸ معتبر است و شما را در زمینه خرید بهترین سینک یاری می کند. هود برند ایلیا استیل دارای گارانتی ۲۴ ماهه و خدمات پس از فروش ۱۲ ماهه می باشد.

آیا هود های برند ایلیا استیل مناسب دکوراسیون فانتزی هستند؟ بله ، البته برند تاثیری در  هود مناسب دکور آشپزخانه ندارد  بلکه مدل هود باید با سبک فانتزی آشپزخانه هم خوانی داشته باشد.

آیا هود برند ایلیا استیل ارزان است؟ بله ایلیا استیل یکی از برند هایی است که به لحاظ داشتن قیمت پایین و کیفیت بالا مورد توجه همگان قرار گرفته است.

معمولا از نظر نوع نصب هود های تو کار بهتر است یا رو کار؟ معمولا هود های تو کار بهتر هستند چون که مستقیما در بالای اجاق گاز نصب می شوند اما هود های رو کار در  زاویه ای متفاوت از اجاق گاز قرار میگیرند و ممکن است به خوبی تهویه هوا انجام ندهند.

برند های خارجی هود بهتر است یا ایرانی؟ از جایی که ما ایرانی ها عادت داریم محصولات خارجی را برتر بدانیم اما در این یک مورد قطعا داشتن یک هود ایرانی مزایای بیشتری نسبت به هود خارجی دارد.





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: